Friday, May 25, 2007

15)

Listen- Můžete číst co právě mačká za klávesi, mám stím velké skušenosti, např. jsem sestru trošku poškáadlil a když psala sms, nějakýmu klukovy tak se mi to zobrazovalo u mě, mphl jsem jí co koliv přepsat a taky smazat taky jsem to udělal ale pak mě zabyla J 16) Zvuk systemu- to znamená že mužete daný oběti ovládat hlasitost třeba hudby a tak..
17) Sever nastaveni(Sever Setup) tady si nastavíte požadavky kam má zaslat novou ip,, obeti obrazek dole..
a) TCP-port(nechte jak je nastaveny)
b) Heslo-napište heslo na obed aby se nikdo, jiný na něj nenapojil.
První okénko tam napiš te třeba. Pop3.seznam.cz nebo jiný pop na kterým máte mail..
d) Druhé okenko E-mail od: Napiš te svůj mail


e) SMTP-sever: napiš te smtp.seznam.cz zas může být jiný…
f) Pak jsou dvě tlačítka Poslat setup(to když ste našli obět a měla už pach, tak vi ten můžete na dálku přepsat..
18) Chod na url(Go url)- Můžete oběti napsat url která se mu oběví
19) Na ty dvě zbívajcí to už příjdete sami.

Labels: